Založ si blog

Spomienka

Navždy budeš človekom ktorého som ľubila. Viem že sme sa obaja pohli v pred, ty máš rodinu a ja život po ktorom som túžila. Je mi ľúto ako to skončilo, no viem že to tak malo skončiť. Aby sme obaja boli tými osobami čo sme teraz. Navždy budeš pre mňa znamenať veľa, tie 3 roky spolu nemôžem len tak vymazať. Niekedy sa sama seba pýtam aké by to bolo, keby že sme spolu? No odpoveď viem, obaja by sme sa trápili. Som rada zato ako to skončilo, a vďačím ti za veľa. Urobil si ma tou osobou, ktorou som mala byť už od začiatku. Neviem všetko, ale jedno viem. Viem že sme sa mali spoznať, a malo to skončiť takto. V mojom srdci ostáva už len spomienka na teba. Na človeka ktorému patrilo moje srdce, na človeka pri ktorom som zistila čo je to slovo láska. A Ďakujem ti za všetko to pekne čo si mi do života dal. Ale ďakujem aj za to čo si mi vzal. 

V kútiku môjho srdca stále budeš ten môj bobik a ja tvoja princezná. Bolo pre mňa nesmierne ťažké odísť, ale pochopila som že som to mala urobiť už dávno. S odstupom času si hovorím že som pre nás urobila to najlepšie rozhodnutie. Máš nádhernú dcérku a verím že si šťastný. Nie som na teba alebo na seba nahnevaná. Som šťastná za nás oboch, ako sme sa posunuli a ako sme dospely. 

Keď si spomeniem ako sme začínali, je mi až do smiechu aký sme boli mladý a hlúpy, mysleli sme si že spolu zostaneme. Pozerali sme sa na svet cez ružové okuliare. No teraz, po pár rokov si uvedomujem že aký sme boli naivný a verili ten ilúzii o živote ktorý nebol pre nás dvoch stvorený. Ako veľmi sme sa chceli presvedčiť o niečom čo sa nikdy nemalo stať. 

Ako sa zmieriť so sklamaním?

26.12.2021

Ťažká otázka. Je to pocit ktorý nikdy nezmizne, veľmi bolestivý a nepríjemný. Keď vás človek ktorého lubite sklame, už nemáte chuť byť s ním. Či len sa na neho pozrieť. Časom však nebudete cítiť len sklamanie, ale aj znechutenie že niečo take vôbec dokázal urobiť. Budete sa pýtať samých seba čo ste urobili zle ? Prečo Vám to urobil? No nebude to vašou chybou [...]

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: ISW varuje: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana'

06.05.2024 06:45

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

José Raúl Mulino

Voľby prezidenta Panamy vyhral spojenec odsúdeného exprezidenta

06.05.2024 06:41

Mulino sľúbil ďalšiu vlnu ekonomickej prosperity a tiež zastavenie migračnej vlny na hraniciach Panamy s Kolumbiou.

Trump

Trump prirovnal správanie Bidenovej vlády k metódam nacistického gestapa

06.05.2024 06:19

Americký exprezident Donald Trump vyhlásil, že administratíva Joea Bidena používa podobné taktiky ako gestapo.

Izrael, holokaust

Netanjahu: V prípade potreby sa ubránime aj sami. Je to poučenie z holokaustu

06.05.2024 06:07

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu v nedeľu odmietol nátlak medzinárodného spoločenstva, ktoré žiada pozastavenie vojnového ťaženia v Pásme Gazy.

nklpnkv1

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 1913x
Priemerná čítanosť článkov: 957x

Autor blogu

Kategórie

Archív